آبان 92 - سایت کتاب 57 : نتایج قرعه کشی موسسه کتاب 57+بازی شلیک به حیله گر

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست کتاب 57
گالری وبلاگ
.:ابولفضل صادقی:.
فیلم برندگان
پنجره خانواده : زمین
آتش دل

 

 

لوگوی وبلاگ کتاب 57
 



اگر عاشق شخص خاصی هستید

می
خواهید میزان عشق او را دریابید

دست چپ خود را روی قلبتان گذاشته

سپس با بردن نام آن شخص

و تمرکز کامل کلیک نمایید



 

 

 



اگر از موسسه کتاب 57 کتاب خریده اید

و می خواهید بدانید در قرعه کشی برنده می شوید یا خیر

دست راست خود را روی قلبتان گذاشته

سپس نیت کنید و با بردن نام کتاب 57

و تمرکز کامل کلیک نمایید



 

 

 

دانلود با لینک مستقیم

«فدایی زینب»

آمار و اطلاعات کتاب 57

نگاه امروز :27
بازدید دیروز :39
کل بازدید :550861
تعداد کل یاداشته ها : 127
103/2/23
4:33 ع
مشخصات مدیروبلاگ کتاب 57
 
حسام سلطانی[28]




اطلاعیه بسته 301


بسمه تعالی

همانطور که مستحضر هستید، برای شرکت در قرعه کشی بسته 301، پس از ثبت نام، بسته فرهنگی 301 ارسال و با دربافت بسته فرهنگی 301 و پرداخت مبلغ آن؛ در قرعه کشی شرکت داده می شوید. در این مرحله فقط ثبت نام انجام گرفته و هیچ وجهی از ثبت نام کنندگاندریافت نشده است. به دلیل اینکه مراحل ارسال و نیز برخی از محتویات این بسته هنوز به تصویب نهایی نرسیده است، ارسال آن انجام نگرفته است، پس از تکمیل و تأیید بسته فرهنگی 301، این بسته نیز مانند سایر بسته ها ارسال می گردد! همچنین قرعه کشی این بسته نیز به مراحل بعدی موکول و در مرحله چهارم (29 دی ماه) برگزار نخواهد شد. عزیزانی که پیش از این ثبت نام نموده اند، امتیاز ایشان محفوظ و اطلاعات آنها در در سیستم ثبت شده است. به محض شروع ثبت نام خریداران جدید می توانند بسته 301 را خریداری نمایند!
اطلاعیه های بعدی متعاقبا در اخبار سایت کتاب 57 اعلام خواهد شد

  

 

 

سادیسم چیست؟ و افراد مبتلا به سادیسم با کتاب 57 چگونه در مان می شوند؟

(پاسخ در متن مطلب)

 

 

سادیسم عبارت است از علاقه به آزار رساندن دیگران به صورت جسمی، روانی و جنسی، طوری که این آزار رساندن موجب لذت و آرامش فرد آزاررسان شود.

سه نوع سادیسم وجود دارد که هر سه نوع آن می تواند در یک شخص وجود داشته باشد :

سادیسم ذهنی : حالتی است که شخص سادیک بجای اینکه به دیگران آزار و اذیت وارد کند ، صحنه های اعمال سادیسمی را در ذهن و تصور خود مجسم می کند و از آنها کسب لذت می کند .

سادیسم سمبولیک : یک حالت انحرافی و غیر عادی روانی است که مبتلایان آن ، به جای وارد کردن زجر و شکنجه بدنی به دیگران ، کوشش می کنند با تحمیل حالات مخرب روانی مانند توهین و تحقیر کردن و پایمال کردن شخصیت افرادی که با آنها برخورد می کنند ، برای خود یک حالت ارضاء روانی ایجاد کنند .

سادیسم بدنی : انحراف سادیسم واقعی یا سادیسم بدنی که افراد مبتلا به این نوع سادیسم ، کسب لذت و شعف را در تحمیل آزار و اذیت بدنی و ایجاد دردهای جسمی برای دیگران می بینند و این اعمال را بعضی اوقات حتی تا مرحله ی قتل و کشتار مرتکب می شوند . بعضی افراد با آزار و شکنجه و کشتن حیوانات به لذت می رسند .

 


 

از آنجا که موسسه کتاب 57 در امر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در کشور گامی بس ستودنی برداشته است تا آنجا که برخی با تقلید از روش این موسسه اقدام به فروش کتاب های خود نموده اند و نیز از طرف بزرگان تایید شده است. بسیاری از ارگان ها و سازمان ها و نیز مردم فرهیخته مورد تایید بوده است.

اما!!! عینک عده ای (تحت اسامی جعلی همچون م.ی) فقط به دلیل ابتلا به بیماری خطرناک سادیسم از این طرح فرهنگی به وحشت افتاده و سعی در وارونه جلوه دادن حقایق این موسسه کرده اند، این اشخاص بی ارزش، همچون کرم های خاکی زیر پاهای غولی همچون جناب آقای صادقی می خزند، تا بلکه به امید واهی خودشان بتوانند جلوی حرکت قطار کتاب 57 را بگیرند!!! قهقهه اما تا بحال چیزی جز خشم و اندوه و عصیانبت عایدشان نشده است! نیشخند جالب اینجاست که این بیماران مبتلا به سادیسم خود را دلسوز مردم ایران معرفی می کنند خنده . همچنین برای مقابله با این طرح فرهنگی وقت و هزینه خود را صرف می کنند. و به وهم خود گمان می کنند که کار درستی انجام می دهند و همین طرز فکر خطرناک تر از بیماری روانی این افراد است، چرا که پس از مدتی که به نتیجه نمی رسند امکان دارد به خود یا دیگران و یا حتی به خانواده بی گناهشان  ناراحت آسیب برسانند و یا با مصرف مواد روان گردان نظم عمومی جامعه اسلامی را به هم بریزند.

 

 

در نبود شیر ، روباه جولان خواهد داد ....

(ترجمه یک ضرب المثل ترکی)

 

در روایات اسلامی داریم، که این قبیل افراد مانند سگ هار می مانند، آگر به سمت آنها بروی، پارس می کنند و حالت حمله به خود می گیرند و اگر از آنها دور شوی باز پارس کرده به دنبال شما می آیند.

راه حل: برای بهبودی بیماری این شخص از بازدیدکنندگان عزیز تقاضا می شود دعا کنند!!!

اللهم اشفع کل مرضا

 


92/8/12::: 1:27 ع
نظر()
  

 

 

 

 








 

300 هزار پایان نامه فارغ التحصیلان در موسسه کتاب 57 به 300 هزار کتاب تبدیل می شود!

 

ابتکاری دیگر از موسسه کتاب 57 در چاپ پایان نامه های مراکز علمی کلیه مقاطع تحصیلی

 

به فضل پروردگار موسسه کتاب 57 در نظر دارد با چاپ 300 هزار پایان نامه دفاع شده فارغ التحصیلان دانشگاهی کلیه مقاطع تحصیلی به 300 هزار کتاب، دانشجویان و دانش پژوهان فرهیخته را در ارائه ایده ها و استعدادهای خود و نیز نشر این آثار ارزشمند یاری نماید. جزئیات این طرح به زودی اعلام خواهد شد.

اخبار، اطلاعیه ها، جزئیات و چگونگی شرکت در این طرح و مراحل چاپ 300 هزار پایان نامه دفاع شده متعاقبا در اخبار موسسه کتاب 57 اعلام می گردد.


92/8/5::: 5:59 ع
نظر()
  

راهنمای خرید و شرکت در قرعه کشی موسسه کتاب 57 :

برای شرکت در چهارمین مرحله قرعه کشی جوایز موسسه کتاب 57 می بایست حداقل یکی از بسته های کتاب (بسته سبز ، بسته ایرانی، بسته رمضان، بسته دفاع مقدس، بسته انفاق، بسته ازدواج، بسته اقتصادی، بسته نور، کتاب صوتی و ...) که در صفحه اصلی مشخص شده است را خرید نمائید. شما با خرید کتاب و دریافت کد شانس در قرعه کشی شرکت می نمائید.

توجه: در صورتیکه شما در جوایز قرعه کشی مرحله سوم شرکت کرده اید، در قرعه  کشی جوایز خریدهای ناموفق که مجددا قرعه کشی می شود شرکت داده می شوید، به عنوان مثال جایزه 157 میلیون تومانی که مجددا انجام می شود، کسانی که در مرحله سوم شرکت کرده اند، در قرعه کشی 157 میلیون تومانی مرحله چهارم شرکت داده می شوند. اما می توانند با خرید بسته های جدید در جوایز بیشتری شرکت کنند و یا امتیاز خود را افزایش دهند.

 راهنمای خرید کتاب:

برای خرید هر یک از بسته های کتاب می توانید با مراجعه به سایت کتاب 57 و انتخاب بسته کتاب مورد نظرتان، فرم ثبت نام مربوط به آن را تکمیل نمایید، کد شانس به شماره تلفن همراه شما پیامک می شود. سپس می توانید به یکی از روش های زیر مبلغ آن را پرداخت نمایید:

انواع پرداخت:

الف)  پرداخت آنلاین: در این روش با داشتن یکی از کارت های عضو شتاب و رمز اینترنتی، می توانید مبلغ کتاب را به صورت آنلاین پرداخت نمایید. کد شانس شما در قرعه کشی شرکت داده می شود و کتابها از طریق پست برای شما ارسال می گردد.

ب) پرداخت کارت به کارت: در این روش پس از پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت از طریق دستگاه خود پرداز و مراجعه به سایت و ثبت شماره پیگیری، 6 رقم آخر کارت و تاریخ واریز در قسمت ثبت شماره فیش (پرداخت کارت به کارت) کد شانس شما در قرعه کشی شرکت داده می شود و کتابها از طریق پست برای شما ارسال می گردد.

ج) پرداخت حضوری در بانک: در این روش پس از پرداخت مبلغ خرید به صورت حضوری در بانک و مراجعه به سایت و ثبت شماره واریز (شماره فیش) و  تاریخ واریز در قسمت ثبت شماره فیش(پرداخت حضوری در بانک) کد شانس شما در قرعه کشی شرکت داده می شود و کتابها از طریق پست برای شما ارسال می گردد.

« نـکـات بسیار مـهـم »

1. هنگام خرید و ثبت اطلاعات توجه فرمائید اطلاعات را به صورت کامل و دقیق وارد نمائید. هرگونه نقص در آدرس وکد پستی باعث خواهد شد کتاب برگشت خورده و به دست شما نرسد.

2. هنگام خرید به جوایز بسته ای که خرید می کنید توجه نمایید، شما با دریافت کد شانس هر بسته، فقط در قرعه کشی جوایز همان بسته شرکت داده می شوید نه تمام جوایز، به عنوان مثال با خرید بسته دفاع مقدس، کد شانس دفاع مقدس شما فقط در قرعه کشی "یک دستگاه پراید و پرداختی یک سال یارانه خانواده" شرکت داده می شوید و نه جوایز دیگر.

3. صرف خرید یک بسته و دریافت یک کد شانس شما در قرعه کشی شرکت داده می شوید. در حالیکه می توانید امتیاز خود را افزایش دهید و با خرید دیگر بسته ها و دریافت کدهای شانس بیشتر، شانس و احتمال برنده شدن خود افزایش داده و در قرعه کشی جوایز بیشتری شرکت کنید.

4. به ازاء هر یک روز، یک امتیاز به کد شانس شما افزوده می شود، به عنوان مثال اگر شما 20 روز مانده به زمان قرعه کشی ثبت نمایید کد شانس شما 20 امتیاز افزایش می یابد.



92/8/5::: 5:8 ع
نظر()
  


 
1.آیا می دانید؟ ایده قرار دادن جایزه برای خرید کتاب، از فـرمایشات رهبـر مـعظم انـقلاب نشأت گرفته است.
2.آیا می دانید؟ موسسه کتاب 57 یک موسسه تـجاری و خصوصی می باشد.
3. آیا می دانید؟ تیراژ کتاب های موسسه کتاب 57 معادل 700 ناشر می باشد.
4.آیا می دانید؟ موسسه کتاب 57 تاکنون برای بیش از 75 نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.
5.آیا می دانید؟ بخشی از بودجه تامین جوایز موسسه کتاب 57  از فروش کتاب تامین می شود.
6.آیا می دانید؟  پس از طی مراحل قانونی، جایزه به برندگان، با احترام تقدیم می شود.
7.آیا می دانید؟ چرا برخی با توجه به اینکه جزو برندگان اعلام شده اند اما جایزه به ایشان تعلق نمی گیرد. زیرا این افراد کد شانس گرفته اند ولی مبلغ آن بسته را که کدشانس اش   برنده شده پرداخت نکرده اند.
8.آیا می دانید؟ یکی از ضعف های کتاب 57 این بود که در مراحل پیشین تمام  کسانی که کد شانس دریافت می کردند در قرعه کشی شرکت داده می شدند.
                                (که بحمدالله این مشکل در مراحل بعدی برطرف خواهد شد)
9.آیا می دانید؟ برای قرعه کشی مرحله چهارم (29 دی 92) فقط کدهای شانسی در قرعه کشی شرکت داده می شوند که مبلغ آن بسته کتاب را پرداخت کرده باشند.
10.آیا می دانید؟ دلیل این که تاریخ قرعه کشی مرحله سوم تغییرکرد، عدم همکاری برخی دستگاه ها بود.
11.آیا می دانید؟ علت استقبال میلیونی مردم از کتابهای موسسه کتاب 57، شما هموطنان عزیز می باشید.
12.آیا می دانید؟ کم سن و سال ترین برنده جوایز موسسه کتاب 57  ، دختر بچه 11 ماهه بنام  نیایش هاشمی است
13.آیا می دانید؟ مسن ترین برنده جوایز موسسه کتاب 57   دارای 70 سال می باشد
14.آیا می دانید؟ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فقط مجوز چاپ و توزیع کتاب های موسسه کتاب 57 را صادر کرده و  متأسفانه در هیچ موردی همکاری نکرده.
15.آیا می دانید؟ شرکت های خصوصی تاکنون بیش از 40 هزار جلد کتاب از موسسه کتاب 57 برای کارکنان و مدیران خود خرید کرده اند.
16.آیا می دانید؟  یکی از کارهای مهم موسسه کتاب 57، اهدا کتاب به مساجد، مدارس، دانشگاه ها و... می باشد.
17.آیا می دانید؟ بیشتر خریداران کتابهای موسسه کتاب 57 را، استان های خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، فارس، اصفهان، تهران، کرمان، آذربایجان غربی، البرز، کرمانشاه و مازندران تشکیل می دهند.
18.آیا می دانید؟ موسسه کتاب 57  در گام دوم به فضل پروردگار برای 301 نفر بصورت مستقیم اشتغالزایی می کند.
19.آیا می دانید؟ برای موسسه کتاب 57  افتخار است، همه روزه به جز ایام تعطیل پذیرای شما باشد.
20.آیا می دانید؟ شما می توانید چهارشنبه ها از ساعت 12:30  الی 14 به دفتر موسسه تشریف بیاورید و  با ابـوالفضـل صـادقـی آشنا شوید.  از نزدیک بر عملکرد ما نظارت کنید  انتقاد کنید و پیشنهاد دهید.

  

 

 


 

 برندگان هفته نخست امروز به دفتر موسسه مراجعه نموده و جوایزشان را دریافت کردند

 

 

توجه مهم: برندگان ارجمند توجه داشته باشند که اهداء جوایز فقط در روزهای پنج شنبه هر هفته و طبق جدول زمانبندی مؤسسه انجام خواهد شد؛ بنابراین از مراجعه خارج از نوبت اکیداً خودداری فرمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 


92/8/1::: 12:13 ع
نظر()
  

 

 

به نام خداوند

پیرو اطلاعیه های پیشین، لیست اسامی برندگانی که این هفته جهت در یافت جایزه به دفتر موسسه مراجعه می کنند به شرح جدول زیر اعلام می گردد.

توجه مهم: برندگان ارجمند توجه داشته باشند که اهداء جوایز فقط در روزهای پنج شنبه هر هفته و طبق جدول زمانبندی مؤسسه انجام خواهد شد؛ بنابراین از مراجعه خارج از نوبت اکیداً خودداری فرمایید.

 

 

جایزه نام و نام خانوادگی شماره همراه  شهر هفته
1000000 سید قاسم موسوی 0910010**** قم هفته اول
حج عقیل طوسی نژاد 0919015**** قم هفته اول
کربلا  امیر محمد صادقی 0919197**** قم هفته اول
کربلا  مریم احمدآبادی 0919453**** قم هفته اول
تبلت  مهدی وفایی منش 0919652**** قم هفته اول
موبایل الهام فرجی نیا 0919745**** قم هفته اول
هدیه کارت  علی صالحی 0912758**** قم هفته اول
هدیه کارت
کوکب احمدآبادی  0919453**** قم هفته اول

 

 

 

جایزه نام و نام خانوادگی شماره همراه  شهر هفته
1000000 داود نوروز زاده 919128**** تهران  هفته دوم 
حج امیر حسین صفاری فرد 912188**** تهران  هفته دوم 
بیمه عمر سید رضا مرتضوی 912185**** تهران  هفته دوم 
سکه علیرضا نهانی 912410**** تهران  هفته دوم 
کربلا  بهنازمعزز کور عباسلو 935228**** تهران  هفته دوم 
تبلت دلارام عرب احمدی 919414**** تهران  هفته دوم 
هدیه کارت داود گودرزی 919062**** تهران  هفته دوم 

 

برای مشاهده لینک اصلی اینجا کلیک نمایید

 

 

 

 


92/8/1::: 11:34 ص
نظر()
  

 

 

 


 

1.         آیا می دانید؟ ایده قرار دادن جایزه برای خرید کتاب، از فرمایشات رهبر معظم انقلاب نشأت گرفته است.

2.         آیا می دانید؟ موسسه کتاب 57 یک موسسه تجاری و خصوصی می باشد.

3.         آیا می دانید؟  تیراژ کتاب های موسسه کتاب 57 معادل 700 ناشر می باشد.

4.         آیا می دانید؟ موسسه کتاب 57 تاکنون برای بیش از 75 نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

5.         آیا می دانید؟ بخشی از بودجه تامین جوایز موسسه کتاب 57 از فروش کتاب تامبن می شود.

6.         آیا می دانید؟  پس طی مراحل قانونی و کسر کسورات، جایزه به برنده اهدا می شود.

7.         آیا می دانید؟ چرا برخی با توجه به اینکه جزو برندگان اعلام شده اند اما جایزه به ایشان تعلق نمی گیرد. زیرا این افراد کد شانس گرفته اند ولی مبلغ آن بسته را که کدشانس اش

                            برنده شده پرداخت نکرده اند.

8.         آیا می دانید؟ یکی از ضعف های کتاب 57 این بود که در مراحل پیشین تمام  کسانی که کد شانس دریافت می کردند در قرعه کشی شرکت داده می شدند.

                                (که بحمدالله این مشکل در مراحل بعدی برطرف خواهد شد)

9.         آیا می دانید؟ برای قرعه کشی مرحله چهارم (29 دی 92) فقط کدهای شانسی در قرعه کشی شرکت داده می شوند که مبلغ آن بسته کتاب را پرداخت کرده باشند.

10.       آیا می دانید؟ دلیل این که تاریخ قرعه کشی مرحله سوم تغییرکرد، عدم همکاری برخی دستگاه ها بود.

11.       آیا می دانید؟ علت استقبال میلیونی مردم از کتابهای موسسه کتاب 57،شما هموطنان عزیز می باشید.

12.       آیا می دانید؟ کم سن و سال ترین برنده جوایز موسسه کتاب 57  فقط 11 ماه دارد

13.       آیا می دانید؟ مسن ترین  برنده جوایز موسسه کتاب 57   دارای 70 سال سن می باشد

14.       آیا می دانید؟ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فقط مجوز چاپ و توزیع کتاب های موسسه کتاب 57 را صادر کرده و  متأسفانه در هیچ موردی همکاری نکرده.

15.       آیا می دانید؟ شرکت های خصوصی تاکنون بیش از 40 هزار جلد کتاب از موسسه کتاب 57 برای کارکنان و مدیران خود خرید کرده اند.

16.       آیا می دانید؟  یکی از کارهای مهم موسسه کتاب 57، اهدا کتاب به مساجد، مدارس، دانشگاه ها و... می باشد.

17.       آیا می دانید؟ بیشتر خریداران کتابهای موسسه کتاب 57 را، استان های خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، فارس، اصفهان، تهران، کرمان، آذربایجان غربی، البرز، کرمانشاه

                             و مازندران تشکیل می دهند.

18.       آیا می دانید؟  موسسه کتاب 57 در گام دوم به فضل پروردگار برای 301 نفر بصورت مستقیم اشتغالزایی می کند.

 

 


  

 

جایزه ویژه وبلاگ نویسان کتاب 57,کتاب57,سایت کتاب 57,سایت کتاب57,اخبارو اطلاعیه های سایت کتاب 57
جایزه ویژه وبلاگ نویسان
نظر به اهمیت و تاثیرگذاری فضای اینترنت و به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، همه وبلاگ نویسان می توانند در قرعه کشی (جوایز ویژه وبلاگ نویسان) بصورت رایگان شرکت کنند. همچنین موسسه کتاب 57 به رسم قدردانی، کتاب صوتی مهارت های زندگی و فایل EBook کتاب دانشگاه نروید را به وبلاگ نویسانی که در فرم زیر ثبت نام می کنند اهدا می نماید.
جوایز ویژه وبلاگ نویسان شامل :
• پرداخت هزینه سفر زیارتی به کربلا و نجف اشرف؛ به 5 وبلاگ نویس.
• پرداخت هزینه سفر زیارتی به مشهد مقدس (2 شب اقامت در هتل بین المللی قصر الماس)؛ به 5 وبلاگ نویس.
• پرداخت هزینه سفر جهت زیارت حضرت معصومه (س) به 5 وبلاگ نویس.
• 57 کتابخانه شخصی برای 57 وبلاگ نویس.
• 57 جایزه 57 هزار تومانی برای 57 وبلاگ نویس.

با احترام، شرایط شرکت در قرعه کشی وبلاگ نویسان، اعلام می شود:
1. درج لینک سایت موسسه کتاب 57 در وبلاگ.
2. هر فرد فقط می تواند با یک وبلاگ در قرعه کشی شرکت کند.
3. وبلاگ‌ها هم بصورت گروهی و هم انفرادی می توانند در قرعه کشی شرکت کنند.
4. وبلاگ‌هایی که از اسکریپت‌ های مشکل دار استفاده می کنند و وبلاگشان توسط ویروس کش‌ ها مشکل دار شناخته می شوند در قرعه کشی شرکت داده نمی شوند.
5. وبلاگ های که دو بار ثبت نام کنند در قرعه کشی شرکت داده نمی شوند.

افزایش شانس وبلاگ نویس ها در قرعه کشی:
• اگر شما امروز ثبت نام کنید و سایت موسسه کتاب 57 را در وبلاگ خود لینک کنید، به میزان هر هفته که تا قرعه کشی (29 دی 1392) باقیمانده است، شانس شما افزایش می یابد. (مثال: 8 هفته تا قرعه کشی مانده، شانس شما در قرعه کشی 16 برابر دیگران می شود)
• شانس شما در قرعه کشی 2 برابر می شود اگر، وبلاگ شما به طور منظم به روزرسانی شود.
• شانس شما در قرعه کشی 2 برابر می شود اگر، وبلاگ شما به نظرات، پاسخگو باشد.
• شانس شما در قرعه کشی 4 برابر می شود اگر، وبلاگ شما دارای آمار بازدید، امتیازدهی به مطلب و بخش فعال دیدگاه باشد.
• شانس شما در قرعه کشی 8 برابر می شود اگر، وبلاگ شما در مورد کتاب و کتابخوانی تحلیل داشته باشد.
• شانس شما در قرعه کشی 4 برابر می شود اگر، وبلاگ شما در مورد کتاب و کتابخوانی دلنوشته داشته باشد.
• شانس شما در قرعه کشی 4 برابر می شود اگر، وبلاگ شما در مورد کتاب و کتابخوانی خبر داشته باشد.

توجه: در صورتی که انشاء الله شما یکی از برندگان جایزه ویژه وبلاگ نویسان، موسسه کتاب 57 باشید، زمان اهدا جایزه، مشخصات برنده با مشخصات ثبت نام کننده مطابقت داده می شود.
 
 
 

 

 


  

 

 
فرصت های شغلی در موسسه کتاب 57
 
ثبت نام فرصت های شغلی موسسه کتاب 57
 
  رهبر معظم انقلاب: وظیفه همه افراد فرهیخته و همه نهادهای فرهنگی کشور است که در اشاعه، گسترش و تقویت هر چه بیشتر مسئله کتاب و کتابخوانی اهتمام ورزند و در یک کلام، همه درد آشنایان و دل آگاهان، به منظور بسیج همگانی برای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی به پا خیزند.
بی تردید شناخت کامل حوزه های سرمایه گذاری و ویژگی های هر یک، ضامن تصمیم گیری های صحیح و سرمایه گذاری های موفق برای تمامی افراد، اعم از حقیقی و حقوقی خواهد بود. از این رو معاونت اقتصادی موسسه کتاب 57 که دماسنج بازار کتاب ایران را کنترل می نماید، در سال حماسه اقتصادی، اقدام به ایجاد فرصت های شغلی جدید نموده است. نظر به استقبال میلیونی مردم از کتابهای موسسه کتاب 57، این موسسه در اولین گام 301 فرصت شغلی جدید، به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سراسر ایران ایجاد می نماید.  
 متقاضیان محترم می توانند در غالب هریک از طرح های توزیع کتاب، با توجه به میزان درآمد آن طرح ثبت نام نمایند. 
 صرفا جهت اطلاع: حرفه ای های بازار بورس، سرمایه خود را در یکسال گذشته، 3 برابر نموده اند! اما آنهایی که وارد بازار توزیع کتاب 57 شده اند و حتی در بازار توزیع کتاب تخصصی نداشتند، سرمایه خود را طی یکسال گذشته، 5 برابر نموده اند!
 موسسه کتاب 57 تفاوت بسیاری با دیگر ناشران و کتابفروشی ها دارد و علت فروش میلیونی کتاب های موسسه کتاب 57 در این امر نهفته است. (قرار دادن جایزه برای خرید کتاب)
 نتیجه یک تحقیق که توسطراهیرد اقتصاد فردا(وابسته به موسسه کتاب 57) صورت گرفته است: قرار دادن جایزه، برای خرید کتاب، 84 درصد بیشتر مردم را به خرید کتاب تشویق می نماید. این تحقیق بر پایه مصاحبه های عمیق فردی (Depth Interviews Individual )  یا نفر به نفر ( One on ones )  استوار بوده است، و به روش مصاحبه های نیمه ساختار یافته و مصاحبه های ساختار یافته صورت گرفته است.
 امید است به فضل پروردگار، موسسه کتاب 57 بتواند ضمن اشتغالزایی برای 301 نفر، راه گشای اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در ایران باشد.
فرصت های شغلی موسسه کتاب 57
 

نام طرح توزیع کتاب

تعدادد توزیع کتاب

توسط نماینده(بر حسب جلد)

حداقل سرمایه نماینده

(بر حسب تومان)

حداقل درآمد نماینده

(بر حسب تومان)

حداکثر سرمایه نماینده

(بر حسب تومان)

حداکثر درآمد نماینده

(بر حسب تومان)

آزمایشی

1000

1/400/000

600/000

14/150/000

2/850/000

کارمندی

1500

2/160/000

840/000

20/910/000

4/850/000

فرهنگی

2000

2/860/000

1/140/000

26/560/000

7/440/000

گسترده

2500

3/450/000

1/550/000

31/575/000

10/925/000

جامع

3000

3/960/000

2/040/000

35/910/000

15/090/000

حرفه ای

4000

4/980/000

3/020/000

44/580/000

23/420/000

تخصصصی(پلاک به پلاک)

5000

5/700/000

4/300/000

50/700/000

34/300/000

 
 
 


  
<      1   2      
پیامهای عمومی ارسال شده
+ www.ganjmob.ir گنجینه موبایل ایرانیان
+ ثبت نام بازی شلیک به حیله گران کثیف! تا 7 تیرماه 93 می توانید ثبت نام کنید حتی بدون پرداخت مبلغ خرید. فرصت را از دست ندهید. www.Ketab57.ParsiBlog.Com
+ گنجینه موبایل ایرانیان ganjmob.parsiblog.com موبایل گنجینه